יום שני, 5 בדצמבר 2016

תקשור - מיסטיקנים מומלצים בטלפון

תקשור 

ייעוץ והכוונה אישית בטלפון


מיסטיקנים מומלצים בטלפון. מה צופן לי העתיד? תחזית אישית ודיסקרטית לפי כל תחומי המיסטיקה המגוונים כגון: נומרולוגיה, אסטרולוגיה, קלפי טארוט, תקשור, קבלה ומיסטיקה יהודית ועוד...

תשובות לשאלות בכול נושא ובעיה אישית, זוגיות ואהבה, עבודה קריירה ועסקים, פרנסה וכספים, שמות בדיקה והוספה, מעבר מגורים, טיהור אנרגטי והסרת חסימות, בדיקת עין הרע, הכוונה וייעוץ אישי בזמן זוגיות במשבר, פרידות, החזרת אהבה, מציאת אהבה, פתרון חלומות, סגולות וקמעות אישיות לכל מטרה לקבל השפע ופתיחת מזל.

מיסטיקנים מומלצים בטלפון: מומחי מיסטיקה, מתקשרים, יועצים רוחניים, רבנים, נומרולוגים, אסטרולוגים מומחי טארוט, מומחים לפתרון חלומות, זמינים 24/7 בטלפון לרשותכם.


מהו תקשור?



תקשור: במיסטיקה הוא שם כולל לכוחות ויכולות נסתרים לכאורה הקיימים בפוטנציאל והאינטואיציה הפנימית של המתקשר או המתקשרת,

תקשור נחשב בדרך כלל לתקשורת על טבעית בין בני אדם חיים "מתקשר או מתקשרת" לבין המתוקשר או המתוקשרת.

ישנם מיסטיקנים או מתקשרים היכולים לתקשר עם נשמות, מלאכים, חוצנים וישויות אור שונים, דרכם או באמצעותם הם מקבלים מסרים אישיים אודות המתוקשר.

תקשור לפי היהדות והמיסטיקה היהודית נחשב לגילויי האל באמצעות שליחי האל נביאים, ומגידים, כגון משה רבנו, שמואל הנביא, אליהו הנביא, אלישע הנביא, יונה הנביא ועוד....בתנ"ך ישנם אזכורים רבים לגבי הנביאים ותפקידם, וגם בספר הזוהר ועוד.....

בעידן הניו אייג קיימת ספרות הדרכה מקיפה, לגבי מהו תקשור?, לרוב תקשור הוא גילוי על ידי מתקשרים שחוו תקשור או גילוי דרך חוויה אישית או טראומה כל שהיא שעברו. כיום ניתן ללמוד "תקשור" בסדנאות או קורסים שונים הכוללים כל מיני שיטות כלים וטכניקות על ידי מדריכים או מורים רוחניים. אין שום הוכחה שהסדנאות הם האינדיקציה ליכולת התקשור של המתקשר.

לרוב תקשור עם ישויות או אנשים שנפטרו כמו סיאנס נתפס בעיני מתקשרים ומיסטיקנים רבים כפעולה לא רצויה משום שהיא שייכת לתחום המאגיה השחורה, ולכן אינה מומלצת ולא רצויה.

תקשור הוא יכולת רגשית פנימית ואינטואיטיבית עצומה, תכונה מולדת היכולה להתפתח במהלך השנים בתוספת ידע ולמידה, רכישת כלים ושיטות, הבנה רוחנית ופילוסופית, ללא שום שימוש בעזרים שונים, שיטה מומלצת מאוד, תקשור מהסוג הזה מומלץ ורצוי.

תקשור הוא כלי למתן תחזית אישית, ייעוץ והכוונה, כלי למתן תשובות לשאלות ופענוח של דברים דרך סוד האותיות בשם הפרטי.

הכול צפוי והרשות נתונה, הכלל הרוחני אומר שלא ניתן ממש לפצח את קוד העתיד וכל ההתרחשויות העלולות לקרות בחייו של האדם מאחר ולאדם ניתנה "חופש הבחירה", לכן הגורל והעתיד יקבע אך ורק על פי התוצאות של הבחירות והמעשים שיעשה בחייו. כל תקשור הוא נכון לזמן ולרגע בו מתבצע התקשור ולא ניתן להשליך ממנו על העתיד לבוא אבל הוא בהחלט יכול לשמש את המיסטיקנים בעידן התקשורת הטכנולוגית המפותחת, בעיקר באינטרנט ובטלפונים החכמים, ניתן שלא כמו בעבר לשוחח ישירות עם מיסטיקנים און ליין, בקלות ובמהירות ללא צורך בקביעת פגישה אישית עם המיסטיקן.

מיסטיקנים און ליין שירות אינטרנטי חדש יחסית שהתפתח בשנים האחרונות בישראל לקבל סיוע ותחזית אישית במענה טלפוני מידי על ידי מומחי מיסטיקה מתקשרים ומיסטיקנים ככלי לייעוץ והכוונה, פענוח של דברים, סיוע רוחני והוליסטי, ניתוח מאפייני אופי ואישיות ועוד...


מיסטיקנים און ליין 



ה מיסטיקה שונים בבחירה אישית מתוך מאגר גדול של מתקשרים ויועצים רוחניים, רבנים ומומחי קבלה ועוד... 

ניתן בחיפוש פשוט באינטרנט למצוא מספר אתרים של  מתקשרים ולבחור מיסטיקן או מיסטיקנית מתקשרים לטלפון שמופיע באתר ומיד מדברים.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה