יום רביעי, 8 בינואר 2014

מיסטיקנים - התאמה זוגית

התאמה זוגית



מהי התאמה זוגית לפי הקבלה? היכן ניתן לעשות זאת? בכדי לענות על השאלה הזו ראוי ראשית לבדוק מה עולם מיסטיקה על כל רבדיו מציע לנו.
כיצד בעזרת עולם מיסטיקה - מ  רכז האור והמיסטיקה בישראלעל כל תחומיו ניתן לפתור בעיות בזוגיות, מהי זוגיות במשבר, איך מבצעים החזרת אהבה לפי הקבלה. לתת יעוץ זוגי, לבצע התאמה זוגית ועוד נושאים הקשורים לזוגיות ואהבה, מערכות יחסים ויחסי גומלין בזוגיות.
מיסטיקנים רבים פועלים לפי הכלל "הכל גלוי והרשות נתונה", מה שאומר שניתן לצפות מראש את הדברים אשר יכולים להתרחש במסע החיים של כל פרט ופרט, על פי תורות רוחניות ומיסטיות שונות, כגון אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, תקשור...ועוד.
כאשר פונים אל מיסטיקנים לקבל יעוץ בכול או או בעיה, או מחפשים תשובות לשאלות, לפעמים מקבלים מאותם מיסטיקנים תחזית או ייעוץ שעלולים לאייש את האדם, על ידי הקביעות הנחרצות שלהם לגבי הגורל הצפוי להם, מיסטיקה תפקידה לייעץ ולכוון, לסייע ולחפש דרכים לסייע מבחינה מיסטית ורוחנית בכדי לגרום להגברת המודעות העצמית בדרך להגשמה עצית.
"הכל צפוי והרשות נתונה". המשמעות האמתית של המושג הזה, בוא לדעת להפריד בין גורל ומזל, בין עובדות לבין האפשרויות בעומדות לפנינו לשפר ולהטיב את הגורל על ידי הבחירות שאנחנו עושים. יש שיטות בדוקות המסייעות למיסטיקנים להתבונן בגורל, אותן שיטות צריכות לשמש כמורה דרך רוחני ולסייע לנו להתגבר על המכשולים הרבים במסע החיים לצורך שינוי והפיכת המציאות לנוחה, מועילה וטובה יותר.

מבחן התאמה זוגית לפי הקבלה.

מומחי קבלה הפועלים לפי כל אמות המידה בקבלה וחכמת הקבלה, לעולם לא ישתמשו באמצעי מאגיה שחורה, או כישופי, בנבואות ותחזיות שחרות, לא מתוך שרירות לב ושרלטנות, הם בודקים בצורה יסודית את הבסיס הזוגי לפי מזל וגורל לפי השרש הרוחני של האדם או הנשמה האלוקית המצויה בקרבו. לא בכדי לתת תשובה נחרצת: יש התאמה או אין התאמה זוגית, תשובה של כן ולא מוכיחה בעליל שאותם מיסטיקנים או מתקשרים הם לא מקובלים או מומחי קבלה ואינם פועלים באמת לפי עקרונות הקבלה.
כיצד זה מתבצע בפועל?
מיסטיקנים אשר עורכים התאמה זוגית לפי הקבלה הם מסתמכים על השם הפרטי, שם האם ותאריך הלידה העברי.
כידוע לפי הקבלה תאריך הלידה העברי. הוא בעל שני משמעויות חשובות המשמעות הראשונה, המזל שהוא חודש הלידה. סרטן, אריה, בתולה, מאזנים, עקרב, קשת, גדי, דלי, דגים טלה, שור, תאומים, בגמטריא זה 3,463 המתאים לפסוק " אֵלֶּה תוֹלְדוֹת הַשָּׁמַיִם וְהָאָרֶץ בְּהִבָּרְאָם בְּיוֹם עֲשׂוֹת ה' אֱלֹהִים אֶרֶץ וְשָׁמָיִם, בעצם זה רמז לכך שהעולם נברא על יסוד המזלות. המשמעות השנייה לפי הנומרולוגיה הקבלית מסתמכת על 22 אותיות האלף בית לדוגמה כ"ז בסיון תשל"ב בגמטריא 27 + 126 + 732 = 30 =3 שזה "בינה" לפי עשר הספירות בקבלה.
מצב השמש ביחס לכוכבים ובכללם כדור הארץ הוא אשר קובע את המזל, ישנם מקובלים או רבנים הקובעים את המזל לפי חודש הלידה העברי וזו טעות איומה, אותם רבנים או מקובלים אינם מכירים מסורת הקבלה האמתית, גם למצב הירח יש השפעה חשובה על עריכת התאמה זוגית לפי הקבלה, ולכן בודקים את תאריך הלידה העברי של שני בני הזוג.
כאשר בידי מומחה קבלה או מקובל יש את כל הנתונים של שני בני הזוג ניתן לקבל רושם ראשוני בלבד, לגבי מידת ההתאמה הזוגית לפי הקבלה. ניתן ללמוד מכך על מאפיינים שונים של תכונות אופי ואישיות של שני בני הזוג, שהם מהווים בסיס ראשוני להתאמה זוגית.

תכונות אופי ואישיות כיצד הם מועילים לטוב או לרע
קמצנות יכולה להיות בכיוון של אדם מחושב, המחשב ומכלכל את כל הוצאותיו כלפי הבית וחי בצמצום בהתאם לצרכים הבסיסים ולא מעבר. דבר הבא לידי ביטוי בלבוש, בילוי, פינוק, אישה וילדים, לעומת זאת אפשר לראות בתכונה זו גם דבר חיובי, ניהול נכון של משק הבית. תכנון נכון של העתיד, צניעות ושיקול דעת. זיהוי של תכונות אופי לפי שיטות מיסטיות משמעותם הבנה וידיעה של הלבוש אותו תקבל כל תכונות אופי. מומחה קבלה, מיסטיקן או מיסטיקנית יש בידם את היכולות או הכוח להבין ולדעת את הסיבות הרוחניות בצורה מעמיקה על הלבוש המדויק של אותה תכונת אופי לטוב או לרע, לחיוב או שלילה.  
בתחום הרומנטי והזוגי לדוגמה בעת ביצוע התאמה זוגית לפי הקבלה, ניתן לזהות תכונות אופי של קושי בקבלת החלטות, אחריות, ומחויבות כלפי הצד השני משמעות הדבר קשר עם פוטנציאל לבגידות, ריחוק, חוסר נתינה, מה שגורם בהמשך לזוגיות במשבר ומביא לגירושין ברוב המקרים. קשר כזה לא יכול להתקיים עם בן/ת זוג בעל מחויבות רגשית ורומנטית.
כאשר מדובר על זוגיות במשבר, פיצוץ בקשר הזוגי האם זה כתוצאה מחוסר התאמה זוגית, לפי הקבלה התשובה הרצינית והאמתית הדבר מאד תלוי בבני הזוג הנמצאים בקשר.
מיסטיקנים, מומחי קבלה, שמבצעים התאמה זוגית לפי הקבלה. עליהם לראות את מפת הגורל והמזל העומדת לפניהם לסייע לייעץ ולהמליץ על הדרכים המתאימות והנכונות כיצד לבנות בצורה יעילה ונכונה את מערכת יחסי הגומלין בקשר כדי ליצור זוגיות בריאה ונכונה. או לסיים קשר בצורה מכובדת ללא מריבות, אלימות ונקמנות.
הרשות נתונה היא בחירה ומטרתה לשלוט בגורל לכוון כל אדם לפי שרש נשמתו ליעד האמתי שנקבע לו. למצוא את בן/ת הזוג המתאים, המקצוע המתאים לו, המקום החברתי הראוי והמתאים לו, בקיצור לבחור את הנעלים המתאימות לפי המידה המתאימה. להפעיל שיקול דעת בכל דבר או עניין, אתם יכולים לחיות חיי איכות והגשמה בשלמות או לאמלל את חייכם בקשיים וסבל.
מיסטיקנים בטלפון מומחי קבלה והתאמה זוגית לפי הקבלה עומדים לרשותכם 24 שעות ביממה בכל עניין ודבר הקשור לזוגיות במשבר, זוגיות ואהבה, החזרת אהבה, עין הרע בזוגיות.

תגובה 1:

  1. שלום אני שובל כראדי בן 18.5 אני כבר הרבה זמן מחפש זוגיות ולא מוצא בבקשה תעזרו ליי אני ל א יודע כבר מה לעשות הנה הפלאפון שלי 0556607681 שישי שבת לא להתקשר

    השבמחק